Innovaatio- ja tuotekehityksen on hyvä olla pitkäjänteistä, yrityksen kaikilla tasoilla vaikuttavien toimijoiden sekä loppukäyttäjien tarpeet huomioivaa. Tämä voi kuulostaa paljolta, mutta on toteutettavissa myös pienemän mittakaavan kautta. Keralla -koulutuskokonaisuudessa lähdetään tilaajan tarpeista kehitysprosessin suhteen. Kokonaisuus sisältää käynnistävän kokemuksellisen työpajan, ideat avaavan ja tiivistävän ”yhdessä ideoiden” -koheesion työpajan sekä ”Hyvä tuli” kokoavan työpajan. Erityisosaamistamme on myös kuluttajatutkimuksen tekeminen konseptin tai idean vastaanotosta käyttäjien taholta.
Milloin tarvetta tälle koulutukselle?
Tarvitsette pikaisen startin hankkeelle, jossa innovoidaan uutta kurssia, koulutusta, tuote- tai toimintakonseptia sekä tapaa toimia
Kenelle tämä koulutus on tarkoitettu?
Oppilaitoksille, joilla on tarvetta kurssitarjonnan-, tuote- tai konseptikehitykselle
Mitä vaikutuksia tai käytännön hyötyä innovaatiotyöpajasta on?